"Reprocycle party", live: ERROR:GENESIS, ARCHOTON

gothic-industrial party & concerts, 12.02.2006, at Kiev (Ukraine), club "Ring"

Reportage by Evilly

auto_reprocycle2006_inc.html

Землю поглинула ядерна війна. Мутації людства призвели до появи іншої раси – суперлюдини. Та суперлюдям теж потрібні нащадки. Так почався репродуктивний цикл пост-ядерного покоління.

І почався він 12 лютого 2006 року від Різдва Христового вечіркою «REПРОЦИКЛ» від новоутвореного проекту Reprocycle Project. Про наслідки та сам процес читайте далі.

З’явившиь трохи раніше восьмої вечора, о котрій і було оголошено початок вечірки, в нововідтвореному клубі «Ринг» (колись відомому як «Пропаганда») приємно було відзначити відсутність черг і натовпу. Схоже, що в клуб почали пускати раніше часу, зазначеного у афішах. Це неймовірно порадувало і мабуть не тільки мене зважаючи на не надто теплу пору року надворі. Отже, перший плюс організатори отримали ще до початку самого дійства.

visitors Але сама вечірка почалася вчасно з сету dj Scald. До цього звучала якась непомітна фонова музика, що не заважала спілкуванню і не виходила за рамки оголошеної alternative electro/industrial/gothic party. Правильна публіка підтягувалась повільно, але впевнено. Наступним став за пульт dj Selan, а після нього – dj Lemon. Selan та Scald за час своїх сетів змогли підняти танцювальний настрій гостей, а всі інші – достойно підтримати. Щодо сетів перших діджеїв, то надто великою музичною ориґінальністю вони не вирізнялися. «Класична» танцювальна електронщина gothic/industrial сцени. Лише от слід відмітити, що наявність dj Scald в афішах викликала певну підозру, адже ті, хто був знайомий з його смаками в сетах, чекали більше чогось на кшталт medieval/ethereal. Але він справився добре. Хоч і не надто оригінальний, але тематичний електронний сет був доречним. Його підтримав своєю музикою і dj Selan. Але в мінусах було те, що аж надто нудно стало під два такі сети відтанцювати. Після такого на сет dj Lemon взагалі було важко сконцентрувати увагу, тому він лишився єдиним діджеєм тієї ночі, музику якого я майже не пам’ятаю.

Dj_Eugen Після півночі музичне наповнення танцполу стало значно цікавішим. За пульт став dj Eugen з найоригінальнішим сетом всієї вечірки. Запитаєте чому? А просто тому, що nu-metal на загальному електронному фоні дуже вирізняється. Правда важко сказати, що там суцільно був він, але тематичність сету була саме в той бік направлена. Хоча і там були присутні вже класичні на українських вечірках Rammstein та Marilyn Manson, але тут чудово спрацював той факт, що головне не ЩО саме ставити, а ЯК його правильно скомпонувати. Eugen справився чудово. Молодець. Наступним монстром танцполу вийшов dj Gargarroth. Багато слів для нього у мене не знайдеться – всі, разом з емоціями, лишились на танцполі. Скажу лише, що сет був як завжди – чудовий. Здається ще не було жодної вечірки, де б мені вдалося спокійно просидіти сет Gargarrothа. Далі – dj Snake. Ще один з монстрів. Правда у цього поведінка більш непередбачувана. Цього разу він вирізнився плагіатом на модний хід dj Copycat на київській вечірці минулого Ґелоуїну – один трек з класики серед сучасності. Якщо у Copycat це була пісня відомого джазмена Paul Anka, то Snake пішов далі і включив у сет «Only you» Елвіса Преслі. Але! Шановний пане Snake, якщо один раз це класно і цікаво, то другий – лише вказує на відсутність власної фантазії. Тим більше, що публіка збирається одна і та ж, тож такі речі дуже авторитет підривають. Ну і окремої уваги та «кількох теплих слів» заслуговує також ще один діджей тієї ночі – C.Ward. Перший трек його сету своїм депресняком розігнав з танцполу майже всіх, хто там був присутній. Схоже Дельфін/Спіралі краще всього слухати саме в чіллауті. А далі схоже діджею захотілося відтворити атмосферу фільму «Spawn», тож на танцполі звучала майже половина саундтреків звідти. На танці це не надихало, а зважаючи на те, що година була пізня, то більше спати хотілося. Здається C.Ward свій сет навіть не завершив. Чи то лише так здається?.. Але потім за пульт знову вийшов dj Eugen з просто розривним сетом, що він його назвав «Wake-up motherfuckers сет» (звиняйте за ненормативну лексику, але це цитата). Не зважаючи на те, що була десь близько п’ята ранку, але танцпол знову заповнився ентузіастами. Ну і ще Eugen своїми коментарями додавав жару та змушував прокидатися сплячий люд. До речі, ще щодо МС слід кілька слів сказати. Їх було фактично два за всю ніч – ще пан Lizard, який теоретично виступав з dj Snake, але встигав коментувати всіх. Закрили б його десь чи що... Чи хоча б мікрофон забрали. А то його недоречні коментарі перетворювали ґотичну вечірку на попсовеньку дискотеку у шкільному клубі, де діток заохочують танцювати парами, щоб хлопчики дівчаток не соромились запрошувати. Чи не єдиний мінус організаторів – МС «червона шапочка в боа», що нерідко було чути серед відвідувачів дрейфуючи залом зі склянкою соку чи проглядаючи письмово викладені враження після вечірки. А у величезний контраст з ним попав якраз dj Eugen, що у своєму заключному сеті виконував роль МС. Якщо на ґотично-індустріально-електронних вечірках і має бути МС, то скоріше такий, а не солодкаво-пафосна подоба Lizarda.

Archoton Але не будемо забувати і головну частину будь-якої пристойної вечірки – виступи гуртів наживо. «REПРОЦИКЛ» вирізнився тим, що обидва колективи, які були присутні, мали живі виступи у Києві вперше. А Error::Genesis ще й презентували свій новий альбом «Final Destruction». Але почнемо з gothic-industrial гурту Archoton. Дуже специфічний вийшов виступ. Музика цікава і приємна. А специфічність виступу полягала в тому, що важко було зрозуміти склад гурту і вловити його візуальну стилістику. Солісти та музиканти весь час мінялися і виглядали, як то кажуть, врізнобій. Взагалі здавалось, що в одному поєднано кілька проектів. Хоча цього не можна сказати про музику. Вона звучала якісно і злагоджено. Гарна суміш з industrial, dark electro та gothic. Якщо у команди з такої великої кількості учасників з внутрішніми стосунками складеться все чудово і вони матимуть розвиток, то можна з впевненістю стверджувати, що на українській «темній сцені» засяяла нова потужна зірка. Хедлайнерами ночі були Error::Genesis. Їх виступ наприкінці минулого року доводилось спостерігати ще у Львові, тож враження було вже не перше. Кажуть, перше часто буває хибним. Але не в цьому випадку. Бо друге лише підтвердило перше – гурт просто чудовий. Відіграли вони матеріал зі свого останнього і поки що єдиного диску, який мною вже безліч разів переслухано і поставлено у трійку кращих українських релізів минулого року. Нового матеріалу здається на вечірці не було, але порадував і старий. Даному проекту хочеться побажати лише розвиватися і вдосконалюватися. Error_Genesis

Загалом же можна впевнено сказати, що вечірка була вдала і організована на достойному рівні. Як наслідок масивної реклами на усіх сайтах головного інфо-партнера - УГП, відвідувачів прийшло немало, навіть не зважаючи на те, що відбувалося все в неділю. Завдяки ціновій політиці, яка трохи відрізнялась від попередніх подібних заходів, явних конфліктів та відверто вражаючого несмаку особистого іміджу серед публіки не спостерігалося. Якщо й було, то загубилося серед кращих представників і не помічено. Ну а щодо всього іншого, то настрій створює кожен самі собі і від організаторів він мало залежить. На цій оптимістичній ноті останнє побажання організаторам – нехай вечірка стане тим еталоном, на який кажуть «а ми зможемо ще й не так», а не «ми вміємо і так теж». Ну і буде далеко не останньою... Чекаємо на продовження репродуктивного циклу.

Text by Evilly [editor of Gothic Cinema of gothic.com.ua, evilly@gothic.com.ua],
photos by Kaldazar.

auto_reprocycle2006_inc.html